ویژه برنامه یار صادق(ع) و جلوه یار در گیلان برگزار می شود
کد خبر: 3975147
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

ویژه برنامه یار صادق(ع) و جلوه یار در گیلان برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان، از برگزاری ویژه برنامه مجازی «یار صادق(ع)» و سوگواره شعر «جلوه یار» به‌مناسبت بزرگداشت سی ودومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در پلتفرم اسکای روم خبر داد.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری ویژه برنامه «یار صادق(ع)» و «جلوه یار» در گیلان خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سی ودومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد و همچنین شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق(ع) دو نشست ویژه مجازی به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

وی افزود: در نخستین نشست فرهنگی به این مناسبت تحت عنوان «یار صادق(ع)» که ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 13 خرداد و با حضور علی محمد جلوه، استاد دانشگاه و از چهره های مطرح فرهنگی استان برگزار می شود، سیره و روش زندگی امام راحل و ابعاد شخصیتی ایشان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با بیان اینکه نشست «جلوه یار» نیز ساعت 18 روز پنجشنبه، 13 خرداد به میزبانی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود، گفت: در این نشست جمعی از شعرای استان حضور دارند که شعرا با خوانش اشعاری پیرامون زندگی بنیانگذار فقید انقلاب ارادت خود را به ساحت ایشان ابزار می‌دارند.

کرمی تصریح کرد: به همین مناسبت و با برگزاری برنامه های مختلفی در شبکه های اجتماعی کتابخانه های عمومی استان گیلان یاد و نام رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گرامی داشته می شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای حضور در این ویژه برنامه های فرهنگی می توانند با ورود به اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl و کلیک بر روی گزینه میهمان در این محافل شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha